Blogini lukijat

maanantai 11. heinäkuuta 2011

Hienoja piirrustuksia! KIITOS TILLERVOOOO!!!

Hei Pandat. ;3 Tein sellaisia hienoja piirrustuksia, mutta en niitä nyt tässä blogi tekstissä ainakaan julkaise. Siinä yhdessä piirrustuksessa ainakin on sellanen muotinäytös, Panda Show Panda, ja sit se seisoo sellanen mikrofooni kädessä ja sil on napapaita ja hame. :D

Olen edistynyt hiirveeeään hyvin piirtämisessä, kiitos on Tillervon. Selatkaapas minun viime piirrustukseeni, se on aivan kamala! Nyt osaan piirtää yhtä hyvin kuin Tillervo. Kiitos siis Tillervolle! Ilman Tillervon kuvien apua, en osaisi piirtää niin hyvin. Tajusin muodot, tälläiset, niiden avulla pääsee jo pitkälle! Osaan nyt piirtää yhtä hyvin kuin Tillervo, se on ihanaa! :3

Sitten yhdessä piirrustuksessa on Ella jota onnitellaan synttäripäivänä, sitten siinä on mansikoita ja neliapila, sit siin lukee silleen ihanasti ja paksulla ja kahdella kynällä terveisin, Iigor  Aikas hieno kuva siitä tuli, jos näkisitte sen!

Oon nyt melkein koko päivän ajan piirrellyt, ehkä 2 tuntia, ei edes paljon, ja siinä ajassa olen saanut piirrettyä noi kaksi piirrustusta, ja nämä piirrustukset: Panfu TV Juontaja, Keiju Panda, Metsässä asuva tyttö Panda, Pyöräilevä Panda, Japanilainen tyttö Panda! Aikas paljon olen siinä ajassa kerennyt tekemään. (: Kertokaapas kommenteissa joku Panda, niin piirrän sen teille ja julkasen blogissani. :D Sanokaa sit, haluutteko sen värillisenä, ei värillisenä.. Jos haluat väritettynä, niin sano joka vaatteeseen, asiaan väri, värit, että minkä väriseksi haluatte sen.

Piirrustus tassuin,
KKB Iigor!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti