Blogini lukijat

perjantai 2. syyskuuta 2011

Voinki lopata samantien.. LUE

Ymm.. mmooi, voinkin samantien lopata, kun palasin just vasta Panfuun. :D

Kaikki alkoi siitä, kun mopsi tuli mun luokse, ja pyysi mua Panda & Pandda blogiin lukijaks, sanoin että mietin, mutta aion liittyy lukijaks sellasiin blogeihin, mitä sit oikeesti luen myös. Siit alko sit kauhee show, MIKS ET TUU SIIHEN BLOGIIN LUKIJAKS! Sit olin sillee, oikeesti, toi alkaa ärsyttää. -.-"

Noo, sitten puuttu Koala myös siihen.. Sit mopsi päätti estää mut, sanoin että ihan rauhassa vaan, nyt se sit esti mut, eikä sillä oo ees välii, en haluu olla ees tollasen kaveri.

Nii, olen omaperäinen. Eikä mun ole edes pakko liittyy jonkun blogin lukijaksi, jos en halua. -.-" Nii, joo, olin kivempi kun se tapas mut, sillon olin ihan pska Panfussa, että .. En tiiä loppaanko, vai enkö, mut yleensä kaikki loppaus tilanteet syntyy tälläsestä ihan turhanpäiväsestä haukunnasta tai kiinnostuksen loppumisesta, nyt vois noi tollaset tyypit lähtee täält Panfusta pois, niin jäljellekki jäis huomattavasti enemmän Pandoja, sillä jos ne lähtis pois, nii sit ei olis enää Pandoja, jotka kiusaa, ja siitä sit taas seuraa se, että Pandat lähtee täältä pois .. Miettikää vähän, mitä teette, eikä se oo ees niin tärkeää, että liittyykö lukijaks vai ei, haluutteko, että Panfusta lähtee tyypit pois, jos haluutte, niin samalla poistuu lukijatki blogeistanne pois, että miettikää sitä.

- Iigor -



8 kommenttia:

  1. No ethän sä nyt ton takia loppaa? :( Että joku pyytää sua sen lukijaks? Mä en muuten voinut olla tossa asiassa mukana koska en nähnyt Mopsia, se oli kai estäny mut...

    VastaaPoista
  2. Tuon takia ei kannata lopata... Jos multa kysytään, loppaa vain silloin, jos on tarpeeksi hyvä syy, eikä oikeasti jaksa enään käydä panfussa ;L

    VastaaPoista
  3. Sait minulta blog like awarsin!

    VastaaPoista