Blogini lukijat

perjantai 30. joulukuuta 2011

IGY, MINÄHÄN SE!

IGY, I-I-IG-IG-IGY! Hihi, hehe, haha! :D Minä, IGY postailen, luulin, että Iigor oli lopannut, enkä ollut varma kannattaako mun sillon kirjoittaa, joten nyr kun se on taas palannut niin eikun postaamaan! c: 

MULLA OLI KIVAA MUN MAJASSA! Tosin kaikkien piti mennä, siellä oli oikeat bileet, sen jälkeen päätin nauraa .. :D Mulla on ollut myös ikävä teitä :c En ole voinut postailla kun ei ole ollut Iigorilta sellasta varmuutta saisinko postailla, mut se sano, et toki mä saan, ihan millon tahansa :D . JOTEN NYT MÄ SIT POSTAAN! 

                            Hihi, eikö olekkin hassu kuva?
Ekaksi mä pussaan teitä, sillä mulla on ollut ikävä teitä, sitten mä nauran kun pussasin. :D Sen jälkeen mä hymyilen, niin kun näättekin. c: 
Osallistuisinko siihen Iigorin ilotulituskilpailuun? :D Kuulosti kivalta, katotaan nyt.. Osallistun, jos satun ehtimään ottaa jostain hienosta ilotulituksesta kuvan. :3 

IGY, MINÄHÄN SE!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti