Blogini lukijat

torstai 29. joulukuuta 2011

MAHTAVAT 90 LUKIJAA! + MUUTA KIVAA C:

HEJJ! ♥ Mulla on kerääntynyt tässä vuosien varrella mahtavat 9O lukijaa! C: IHANAA! Aloitin siitä, että laitoin itseni lukijaksi, sitten tuli pari tyyppiä, sitten oli n. 3O lukijaa, kuukauden bloggaruuden jälkeen mulla on ollut n. 5O lukijaa, sitten on kerääntynyt viellä n. 4O lukijaa lisää! Kiitos kaikille lukijoille!

 Sitten mietin jos tekisin kisan, siinä aiheena on ottaa kuva ILOTULITUKSESTA, jonka ITSE näitte UUTENAVUOTENA. Sen ei tarvitse olla teidän ilotulitus, voi olla jonkun muunkin ampuma.

HIENOIMMAN ILOTULITUS KUVAN SAAJA SAA 1OOO PANDA KOLIKKOA JA HAASTATTELUN JA ERIKOISMAININNAN BLOGIINI!

Sijoja on VIITEEN asti, mun mielestä kaikissa on ihan hyvä voitto.







SITTEN .. Olen selaillut blogini tilastoja, katsontoja on tullut koko ajalta :

Suomi 9462
Yhdysvallat 234
Saksa 184
Britannia 72
Venäjä 25
Puola 23
Italia 19
Ruotsi 18
Kroatia 16
Viro 11
Arabiemiirikunnat 1

Hihi. :D Aika paljon on katsottu, mut ei tos ollut kaikki ainakaan mun mielestä. :DD

- IIGOR - THIS - IS - MAGIC - MOMENT -

2 kommenttia:

  1. Ok, Iigor bloggaa taas >:D Katoin mun blogiluetteloo, jos ois tullu uusii postauksii. Ok, 3 postausta sulta :D Iigor-Iigor-Iigor :D Luin ne kaikki ja jooh... Kyllä sä niitä lukijoita saat ihan 100% varmasti viel lisää, meil on nii vahvat systeemit -^.^

    VastaaPoista
  2. :D Tillervo ♥ Mutta mun on pakko saada blogini linkki listalle. c:

    VastaaPoista