Blogini lukijat

torstai 29. joulukuuta 2011

EIIH! :c KULTAPANDAPÄIVÄ ..

Jos oikein ymmärsin, niin mä en saa blogiani takas blogilistalle, enkä voi saada enään lisää lukijoita ja kirjottaa useammalle ihmiselle, mun on pakko saada blogini linkki listalle! :C Ihan pakko, oikeesti Ella & Max, mä haluan blogini linkki listalle, ja lupaan kirjottaa! c:

KULTAPANDA PÄIVÄ!
Niin, tänään olisi sitten semmoinen kultapanda päivä. c: Nice! Aion ostaa lisää vaatteita! :S Nano, mä alotan nyt bloggaamaan kunnolla, lupaan sen, mutta en joka päivä pääse kuiteskaan koneelle. :c:

KIRJOITAN TÄNÄÄN MYÖHEMMIN, ETTÄ NAPSISIN VÄHÄN KUVIAKIN JOPA SERVUILA!


- IIGOR - THIS - IS - MAGIC - MOMENT -

1 kommentti:

  1. Kyllä sä voit saada blogiis edelleen lukijoita, sillä useimmat lukijat löytävät tiensä sun blogiin muiden blogien linkitysten ja sun kommenttien yms. kautta. Aika harva sitä blogilistaa ihan työkseen selaa, ei se oo maailmanloppu jos ei siellä oo (: eräässäkin muotiblogissa (ei siis panfublogi) oon yli 2500 lukijaa, ja ei se missään virallisessa blogilistassa ole.

    VastaaPoista