Blogini lukijat

torstai 29. joulukuuta 2011

OKEI SORI, LUKEKAA TÄMÄ POSTAUS!

          HALUAN LINKIN PANFUN SIVUILLE!

Nyt ensinnäkin voisin pyytää anteeksi, että en ole postaillut, vaikka kovasti olen puhunut että alottaisin panfun ns. uudestaan, okei anteeksi siis siitä. NYT MÄ AION PITÄÄ SANANI, MÄ POSTAAN JOKA PÄIVÄ KUN VAIN VOIN! Satuin lukemaan, että tänään olisi kultapandapäivä, pitääkös paikkaansa? .. Astun sisään panfuun, ja kohta se nähdään! Hmmh.. Se näyttää että olen kultapanda, ja nyt en sit ookkaan, eli taisin tulla siltä päivältä myöhässä, ensi kerralla sitten. c:

HAPPNEYEAR !
Siinä oli sitten toinen asia, jonka halusin sanoa jo etukäteen. :D ÄHH.. Tuntuu ihan oudolta että kuukaudenbloggarin blogi on poistettu blogi lsitalta sen takia kun en ole postaillut, eihän niin saa tapahtua, mutta sepä onkin mun oma vika. c; TOISTA KERTAA EI KYLLÄ POISTETA! Onpas kurjaa, ketään KKB:tä ei ole panfussa kirjautuneena, tai sitten kaikki on kentiäs poistanut mut kaverilistalta? o.o OHO! Unohdin myös yhden tärkeän asian, HYVÄÄ JOULUA! MERRY CHRISTMAS! GOD JUL! ONKO IGLU MENNYT JO POIS, ONKO? MÄ EN EDES KERENNYT KÄYDÄ SIELLÄ KOSKAAN, TÄNÄ VUONNA! 

Tein tälläisen kuvan, kun oli pakko tehdä jotain uuteenvuoteen liittyvä kuva, teki mieli hirveästi, ja niinpä sitten päätin tehdä, ja tässä se on!



- IIGOR - THIS - IS - MAGIC - MOMENT

 

1 kommentti:

  1. Kultapanda päivä on huomenna 30.12, Ella ja Max ei kuulemam enään laita listaan blogeja, jos ymmärsin niin, knu heillä on koulukiireitä.
    Igloo on jo lähtenyt valitettavasti :S Ja ihanaa että palasit xD
    Nano, joka jaksaa selittää...

    VastaaPoista